foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ласкаво просимо! Раді вітати Вас на сайті нашого Комунального закладу "Полтавський НВК №36 Полтавської міської ради Полтавської області", який розташований в мальовничому куточку Київського району міста Полтави за адресою:36042, М.Полтава, вул.Агітаційна,2. тел.56-68-40 (e-mail: school36poltava@meta.ua)

НВК № 36

Комунальний заклад"Полтавський НВК №36"

Головне меню

Login Form

 

Комунальний заклад «Полтавський навчально-виховний  комплекс

(загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний начальний заклад) № 36

Полтавської міської ради Полтавської області»

м. Полтава, 36042 вул. Агітаційна 2, тел. 56-63-13

e-mail:Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Код ЄДРПОУ 21052975

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ №103 від 31.08.2020

Директор НВК                         Раїса КОЗАК

 

Тимчасовий порядок

організаціїосвітньогопроцесу в КЗ «Полтавський НВК №36»

у період карантину у зв'язку з поширеннямкоронавірусу

 

      Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови  Головного державного санітарного лікаря України від № 50 від 22 серпня 2020 року «Про затвердженняпротиепідемічнихзаходіву закладах освіти на період карантинуу зв'язкупоширеннямкоронавірусноїхвороби (СОVID-19​), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у НВК та організації повноцінного освітнього процесу.

     Цей порядок діє у разі встановлення Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у місті Полтава «зеленого» рівня епідемічної небезпеки.

           Даний порядок буде розміщено на сайті КЗ «Полтавський НВК №36». Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено  через офіційні сторінки в мережі Інтернет та при вході до закладу.

 

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1.Усі працівники НВК заходять через вхід №1 ( з боку вул. Агітаційна).

2.Увесь персонал проходить термометрію на  вході№1 ( з боку вул. Агітаційна)  перед початком робочого часу (за 30 хвилин).

3.Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

4.Медична сестра оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5.У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок медична сестра повідомляє директора НВК та робить відмітку у аркуші контролю термометрії про недопущення до роботи.

6.При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,1 С) або респіраторних симптомів вдома працівник закладу повідомляє директора та не виходить на роботу.

7.Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8.У разі відсутності медичної сестри вхідний скринінг працівників проводить вчитель фізичної культури

9.Кожен працівник повинен мати засоби індивідуального захисту. Зміну масок необхідно проводити кожні три години.

10.Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями НВК використання захисних масок є обов’язковим. Учням початкової школи можна бути у закладі без масок.

11.Якщо  працівники користуються масками багаторазового використання, то обов'язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

 

ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак  інфекційного захворювання

1.Відповідальність за прихід до НВК  здорової  дитини (з нормальною температурою тіла [до  37,0 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання [кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей] ) несуть батьки.

2.Здобувачі освіти заходять до школи з 08.05, обробляють руки антисептиком при вході, по школі переміщаються, дотримуючись дистанції, не затримуючись в коридорі, ідуть до своїх класів.

3.Черговий відповідно до графіку вчитель проводить температурний скринінг на вході до школи.

4.Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал НВК .

5.Вхід в освітній заклад батьків, сторонніх осіб суворо заборонено. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

6.З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання  та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у НВК запроваджується відкриття трьох входів для різних категорій здобувачів освіти. Для кожного класу визначено свій вхід до школиі схема руху.  Довільно пересуватися  по школі не дозволяється.

 Входи//виходи закріпленні за класами:

Вхід

Клас

Відповідальні

вхід №1 ( з боку вул. Агітаційна)

1-А,2,4

Классен Анна Михайлівна

вхід №2 ( з боку вул. Агітаційна)

5,6,7,8,11

Руденський Антон Сергійович

вхід №3 ( з боку вул.І. Шемякіна)

1-Б,3,9

Конюшенко Любов Миколаївна

Початок навчальних занять: 8.30

6.4.Якщо у відповідальної особи виникає підозра щодо наявності у здобувача освіти інфекційного захворювання, то його відправляють до входу №1, біля якого медична сестра проведе  вимір температури тіла безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

6.5.Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,2 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається:

  • якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;
  • якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і медична сестра проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

Медична сестра веде облік таких здобувачів освіти.

6.5.Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до НВК дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

Заступник директора з виховної роботи Ларіна В.І. і медична  сестра Классен Г.М. щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

 

ІІІ. Організація освітнього процесу

1.Вхід до приміщень закладу дозволяється при наявності захисної маски або респіратора. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.Зміна масок кожні три години.

2.Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання захисної маски або респіратора.

3.Якщо заклад буде відноситися до регіону з «помаранчевим » рівнем епідемічної небезпеки, педагогам в процесі викладання навчальної дисципліни рекомендовано використовувати захисні щитки. Багаторазовий захисний щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника.

4.Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик. Для використаних одноразових масок в НВК є спеціальні урни.

5.Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики, іноземних мов, фізичної культури та трудового навчання:

Кабінети, закріпленні за класами:

Класи

Кабінети

1 – А

4

1 – Б

10

2

3

3

14

4

2

5

23

6

24

7

25

8

26

9

11

11

27

6.Пересування школою при поділі груп на уроках іноземної мови та інформатики здійснюється так: одна група залишається у  кабінеті, закріпленому за класом, а інша, з вчителем, переходить до відведеного кабінету після дзвоника на урок, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення уроку, коли в коридорах ще не відпочивають учні.

7.Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

8.Тривалість кожної перерви у 5-11 класах збільшена до 20 хвилин, при цьому половину перерви учні знаходяться в класі, а половину – в коридорі: у той час, коли діти в коридорі, здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів. У такий спосіб забезпечується асинхронне перебування учнів в коридорах.

9.За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності вчителя, що буде проводити наступний урок.

Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

 

 

 

Розклад дзвінків:

для учнів 1-х класів

8.30 -9.00

ранковазустріч

9.00 – 9.30

1 урок

9.45 - 10.20

2 урок

10.30 – 11.05

3 урок

11.35 – 12.10

4 урок

12.30 – 13.05

5 урок

для учнів2,3 класів

8.30 - 8.45

Ранкова зустріч

8.45- 9.25

1 урок

9.50- 10.30

2 урок

10.40 – 11.20

3 урок

11.35 – 12.15

4 урок

12.30 – 13.10

5 урок

13.20 – 14.00

6 урок

для учнів4 класу

8.30-9.10

1 урок

9.35 – 10.15

2 урок

10.40 – 11.20

3 урок

11.35 – 12.15

4 урок

12.30 – 13.10

5 урок

13.20 – 14.00

6 урок

для учнів 5-9, 11 класів

8.30-9.15

1 урок

9.25 – 10.10

2 урок

10.30 – 11.15

3 урок

11.35 – 12.20

4 урок

12.30 – 13.15

5 урок

13.25 – 14.10

6 урок

14.20 – 15.05

7 урок

15.15 – 16.00

8 урок

10.Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

11.За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

12.На вході до закладу та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

13.При організації роботи групи продовженого дня враховуються  відповідні пункти даного положення, надаючи пріоритет активностям на свіжому повітрі, планується проведення вихователем додаткових занять щодо профілактики вірусних захворювань для дітей.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та  протиепідемічних заходів

1.Основним заходом гігієни рук в умовах НВК є миття рук з милом.

2.Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3.Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4.Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5.Кожна санітарна кімната НВК забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та паперовими рушниками.

6.Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

7.Зорганізується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички». 

8.На вході до всіх приміщень НВК організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-11-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

9.У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення НВК користуємося закріпленими входом.

10.Вихід із НВК передбачено по закінченню занять, в іншому разі тільки з дозволу класного керівника .

 

V. Організація питного режиму та харчування

1.У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2.З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування.

Графік харчування здобувачів освіти:

Час

Класи

8.30 - 8.40

1-А кл.

8.50 – 9.00

1 -Б кл.

9.25 - 9.35

2 кл.

9.40 - 9.50

3 кл.

10.00 - 10.10

4 кл.

10.10- 10.30

5 - 6 кл.

11.15 -11.35

7 - 11 кл.

14.10 - 14.30

ГПД

 

2.4.Організація мультипрофільного харчування за типом «шведського столу» та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

2.5.У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

2.6.Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

  • увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 30 хвилин);
  • вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів);
  • у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в  аркуші контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи.

2.7.Контроль за виконанням цих вимог здійснює завідувачка виробництва їдальні

Завгородня Т.П..

2.8.Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових  рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захистує у наявностіі з розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельномиє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

2.9.У НВК організовано централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

2.10.Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

2.11.При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

2.12.З працівниками харчоблоку передбачається проведення навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несе завідувачка виробництва їдальні Завгородня Т.П.

2.13.Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює виконавець послуг харчування.

 

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з черговим адміністратором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020 Copyright Полтавський НВК №36 Rights Reserved